Tuesday, January 23, 2007

این پست رو همراه با ترانه گل پونه های زنده یاد ایرج بسطامی مینویسم!

من اویل حس خوبی نسبت به فایر فاکس نداشتم
بعد که ie7 اومد طرفش نرفتم ولی با اکستنشن هایی که برای فایر فاکس میسازن + و معرفی میکنند + یه جورایی داره هووی اینترنت اکسپلورر میشه.
ما هم گاهی دور از چشم اینترنت اکسپلور مایکروسافت بوس و کناری باهاش راه میندازیم.

چند روزیه که تو کار دومین و تحقیقات جانبی بودم مثلا آیا میدانید که : همه دومین های 3 حرفی دات کام رجیستر شده اند ، حدود نصف دومینهای چهار حرفی دات کام آزادند ؟

1 نظر:

سلام
متاسفانه شرکت پارس دیتا بدترین خدمات رو داره و مشکل من هم
حل نشد و من قید این شرکت رو زدم اما چند تا از دوستان یک
شرکت دیگه رو معرفی کردن به نظر من که خیلی بهتره
اینجا رو ببینید
http://weblog.salehoffline.com/persiantools_hosting_discount.html
در مورد فایر فاکس هم باید بگم دوستان دیگه هم اکستنشن
های زیادی رومعرفی کردن مطمئنم از کارکردن با فایرفاکس لذت می برید