Wednesday, January 24, 2007

یک سال و نه ما ه و بیست و نه روز

چند وقتیه موقعی میخوام یه کلمه کپی کنم وسواس برم میداره نکنه تو حافظه چیزی دارم که کارشو راه ننداختم آدرس سایتی کلمه ای ، ... بعد قبل از کپی میرم یه جا پیست میکنم ببینم چی توش بوده.
اکثرا هم چیز خاصی توش نیست!
دیشب هم آقای دکتر احمدی نژاد داشت با دکتر حیدری و اون یکی مجریه که خواب بود و دوربین هم بهش گیر داده بود برنامه اجرا میکرد.

تمام سوالات هم بر وزن زیر بود :
سوال : میگن شما بدین؟ اوضاع بده؟
جواب : نه ما خوبیم. اوضاع هم خوبه.

میتونن از این حرفا کتاب شعر چاپ کنن.

کاهش وابستگی به نفت کاهش بودجه
نزدیکی در آمدهای غیر نفتی و نرخ مصرفی
یکی دو ماه مردم گوجه نخورن
زمین هر سال 20 تا 30 درصد گرون میشه تازه امسال 15 در صد گرون شده.
تورم سه نوعه
اجتناب ناپذیر
القائی
کاذب
رشد مصرف زیاده ! (120 میلیون)
ایران رابطه رو قطع نکرده آمریکا یه طرفه تنبیه کرده
من نمی خوام اسم ببرم
گفتن نگو
سیاست قطعی دولته که هسته ای باشیم که هستیم.
مدیر باید 90 درصد تصمیمات رو سریع بگیره اگه نه میشه قطار دودی.

من که راستش گول خوردم گفتم چقدر صریحه و شفافه این گفتگو.بازم خدا میدونه منکه همیشه میگم همه چیز مطلقا نسبیه!
آخرشم چنان قول مصاحبه سه ماه بعد رو گرفتن و نیششون باز بود که هول شدن خداحافظی رسمی یادشون رفت.

بعد هم تبلیغ : "شیشه شوی بانو ای داد بی دود ..."